מיגון חדר קיים

מיגון חדר קיים הינו פתרון מיגון פופולרי עם יתרונות רבים המעלים את שווי הנכס ויוצרים את ההגנה הטובה ביותר.

 

מה היתרונות במיגון חדר קיים?

במקרים רבים בהם לא ניתן להניח מיגונית ניידת לחצר, הן בשל המרחק הרב מהכביש והן בשל מידות קטנות של הצר הפתרון של מיגון חדר קיים הופך ליעיל יותר, גם בשל העובדה שהחדר כבר משמש כחלק בלתי נפרד מהבית.

יתרון נוסף הינו הקרבה למטבח ולחדר השירותים.

ההשקעה במיגון חדר קיים היכולה להגיע לכדי עשרות אלפי שקלים עד 100,000 ₪ (תלוי בגודל החדר) מעלה את ערך הבית בצורה משמעותית ביחס לשווי הבית.

לעיתים, אף במאות אלפי שקלים, כך שזו השקעה משתלמת במיוחד לכל הדעות, שכן כיום שיקול עיקרי של רוכשי דירות הינו האם ישנו ממ"ד או חדר מוגן בבית אותו הם קונים.

 

מיגון חדרים קיימים בריבוי קירות בטון

להבדיל מאפשרויות מיגון חדרים קיימים ושיטות שונות ומשונות המבטיחות מיגון חלקי שגם הוא בספק רב, מיגון חדרים בריבוי בטון מוכיח את עצמו כיעיל נגד רסס וכנד הדף כאחד.

 

מה החסרונות במיגון חדר קיים?

החסרונות הבולטים חדר קיים הינם הצורך בהיתר בנייה, זאת למרות שלרוב אנשים לא מגישים בקשות להיתרי בניה מתוך מחשבה של הרשות שקשה לאתר את התוספת שבוצעה.

כמו כן, עיבוי הקירות מקטין במידת מה את גודלו של החדר, לרוב לא באופן משמעותי (תלוי בגודל החדר).

עיבוי קירות מחייב ידע מקצועי שאין לכל קבלן בניין, שכן בעיבוי קירות עושים שימוש בטכניקות מורכבות על מנת להזרים בטון מיוחד לתוך תבניות הנבנות על הקירות הקיימים ועל כן מומלץ לבחור בקפידה את הקבלן המבצע

ולוודא שיש לו את הידע והמקצועי והניסיון לבצע עבודות מהסוג הזה.

ביצוע העבודה בתוך חלל הבית, כאשר גרים באותה עת בבית, לרוב אינה חוויה מהנה, אך בסופה משתלמת.

 

איך התהליך מתבצע?

עיבוי קירות ובטון מתבצע על ידי יציקת בטון המוסיפה עובי נוסף לקירות הקיימים תוך כדי זיון הבטון ורשתות ברזל המחזקות את הבטון והופכות את הקיר לחזק במיוחד כנגד רסס והדף.

הפיכת חדר קיים בבית לחדר מוגן

 

איזה אבזור נכלל במיגון חדר קיים?

בעיבוי קירות מוחלפים כל דרכי הגישה לחדר כגון, חלון ודלת בחלון ממ"ד תקני ובדלת הדף רסיסים מאסיבית המיועדת לספוג רסס והדף של טילים.

בנוסף, על מנת להפוך את החדר למוגן אב"ך אנו שותלים צינורות אוורור מיוחדים המיועדים לחיבור ערכת אב"ך על מנת להזרים אוויר צח לחלל המוגן.

 

כמה עולה מיגון חדר קיים?

מיגון חדר קיים מתחיל בעלויות של 30,000 ₪ – 100,000 ₪ לחדר סטנדרטי.

 

פסקת סיכום

לסיכום, הפתרון של עיבוי קירות הינו היעיל ביותר מכל האפשרויות המוצעות כיום בשוק, בכך שהוא נותן פתרון יעיל ביותר גם לבעיית רסס וגם לבעיית הדף.

חברת מרחב מוגן יביל מציעה פתרונות מיגון המתקדמים והחדשניים ביותר עם ניסיון רב שנים וצוות מקצועי ומיומן.

אז מה היה לנו עד עכשיו

היתרון הבולט של מיגון חדר קיים הינו העלאת שווי הנכס במאות אלפי שקלים. כמו כן, מיגון חדר קיים הינו הפתרון היעיל ביותר מכל האפשרויות המוצעות כיום בשוק, בכך שהוא נותן פתרון יעיל ביותר גם לבעיית רסס וגם לבעיית הדף. חברת מרחב מוגן תשמח להעניק לכם הצעת מחיר מהירה ומשתלמת ועבודה מקצועית ביותר.
מיגון חדר קיים מתחיל בעלויות של 30,000 ₪ – 100,000 ₪ לחדר שינה סטנדרטי. לחדרים גדולים יותר המחיר משתנה בהתאם. חברת מרחב מוגן מספקת פתרונות מיגון מתקדמים וחדשניים עם צוות מיומן ומקצועי. להצעת מחיר מהירה >>
לקבלת הצעת מחיר למיגון חדר קיים השאירו פרטים בטופס